2014. december 13., szombat

A blog első díja!

Drága olvasó! 

El sem hiszitek, mennyire szégyellem magam, de ígérem, hogy nemsokára új epizóddal jelentkezem, addig is íme a blog első díja, néhány személyes információval rólam!


Ölel, Alanah

::..::

A díjat nagyon szépen köszönöm Helena Z.-nek, a csodálatos "Sikeres" c. blog írójának! Az oldalát itt találjátok, én mindenkinek ajánlom, nekem az egyik kedvencem! *klikk*




Szabályok:
  • Írj magadról 10 dolgot. 
  • Válaszolj 10 kérdésre.
  • Írj 10 kérdést.

 10 személyes dolog rólam:
  1. Egy napon szeretnék borszakértő lenni. Ez amolyan családi hagyomány, már a nagymamám is az volt.
  2. Szőke a hajam, és egészen világos kék szemem van, ami néha már ijesztő.
  3.  Nagyon szeretem a természetet, ha tehetem nem vagyok a lakásban.
  4.  Kedvenc színészem Orlando Bloom. 
  5. Imádom a Victoria's Secret Show-kat, minden évben megnézem.
  6. Van egy macskám, egy skót lógófülű, aki az Audrey névre hallgat (Hepburn után), illetve két shihtzu kiskutyám, akiket Vladimirnak és Milosnak hívnak (Vladimir Cosma, a kedvenc zeneszerzőm, és Milos Forman, a kedvenc rendezőm után.). 
  7. Imádom a vámpírsztorikat, de az Alkonyattól és a Vámpírnaplóktól már kiráz a hideg. Utálom, ha valamit túlságosan felkapnak, elveszik minden szépsége. 
  8. Kedvenc együttesem a The Beatles, de nagyon szeretem a One Directiont is, de talán ezt észrevettétek. :-)
  9. Idén kémia és történelem OKTV-re megyek, tavaly nyelvtanon is voltam, de nem fért már bele a szabadidőmbe.
  10. 7 éves korom óta járatnak zeneiskolába, és rendszeresen illemtan órákra, így játszom csellón és zongorán. 

Válaszok Helena Z. kérdéseire:

Milyen jelenet az, amitől elsírod magad?
Amikor egy kisgyermek sír. Borzasztó látvány, amikor az egyik legtisztább lény a világon szomorú.

Mi az a természetfeletti lény, amitől a legjobban félsz?
A wendigo. Megeszi a szerveimet, és hatalmas szarvasagancsai vannak. A szarvas egy gyönyörű állat, de ilyen vérszomjas lénnyé transzformálva a hideg is kiráz tőle. Nem szeretném, hogy megkergessen az erdőben.

Mit gondolsz, milyen lehet egy zene nélküli világ?
Szörnyű. A zene egyfajta kifejezésforma, ami a szavak, a tettek, a testbeszéd helyett beszél. Sokszor úgy tartom, ha a szavak elfogynak, az érzelmeinket igazán csak a zenén keresztül adhatjuk át. Egyszerűen nem tudok elképzelni egy világot zene nélkül...

 Melyik a kedvenc idézeted egy könyvből?
A legkedvesebb könyv számomra az 'Üvöltő szelek'. Talán 6-7 éve olvastam először, és nem is igazán fogtam fel, csak elvarázsolt a világa. Aztán újra és újra végigjártam az utat, és ma már el sem tudom képzelni, hogy egy évben legalább egyszer ki ne olvassam. 
"Linton iránti szerelmem olyan, mint a fa lombja. Az idő, tudom jól, meg fogja változtatni, amint a tél is megváltoztatja a fákat. Heathcliff iránti szerelmem olyan, mint a sziklaréteg a föld alatt; kevés láthatóörömet nyújt, de nem lehet mással helyettesíteni."

Rejtélyes, vagy kedves fiú?
Rejtélyes. A jó kislányokat mindig vonzza a rejtély, az ismeretlen. Lássuk be, én egy tipikus jó kislány vagyok, akit ez érdekel. :-)

Mi jut eszedbe legelőször a karácsonyról?
A régi égősor a nagyiéknál. Már vagy 30 éve megvan, de még mindig, minden évben ezt tesszük fel a fára. Színes égők, gyertyaformában, és úgy kell kikapcsolni, hogy kicsavarod az egyik égőt, vagyis meglazítod. a párhuzamos kapcsolás gyönyörei. Imádom ezt az égősort. Azt szimbolizálja számomra, hogy akárhány év eltelhet, a család mindig egyben marad, ott lesz egymásnak, és ezen az idő múlása sem foghat ki. 

Ki a kedvenc hírességed, miért?
Keira Knightley. Csodálatosan szép, és alázatos, ha munkáról van szó. Hihetetlen, mennyi profizmus rejlik benne, pedig még milyen fiatal. Imádom a játékát, ő az egyik kedvenc színészem, szinte az összes filmjét láttam. Szeretem, hogy egyáltalán nem szállt a fejébe a hírnév, egy egyszerű londoni lakásban él a férjével, és tesz a nagy csinadrattára. 

Melyik oldalakat nyitod meg minden alkalommal a gépeden?
Természetesen ellenőrzöm a közösségi oldalaimat. Aztán imádom a 'Pinterest'-et. A kedvencem a DIY cuccok, és lakásdekoros dolgok. Szeretem alakítgatni a szobám, és az oldalon klassz ötleteket találok. Ezenkívül rengeteget festem a körmöm, és ezen az oldalon szintén találok egy csomó inspirációt, ha kedvem szottyan váltani. 

Mi a jobbra melletted heverő tárgy? Milyen színű?
A telefonom. Fehér, és virágos tokban van. Amolyan vintage tapéta virágos tok. Szeretem a pasztell színeket, telitalálat volt. :-)

Melyik álmaid városa?
A 'Tajtékos napok' kitalált városa. A második számú kedvenc könyvem, imádom a hangulatát, az író végtelen képzeletét. Csodálatos lehet egy olyan világban élni, mint amilyet ő megalkotott. Boris Vian egy zseni.


Az én kérdéseim:
  1. Milyen egy tökéletes nap számodra?
  2. Ki inspirál az életben?
  3. Ha választanod kéne, meghalnál, vagy végignéznéd, ahogy az igaz szerelmed lassan hal meg?
  4. Melyik a kedvenc történelmi korszakod?
  5. Miért érdemes szerinted élni?
  6. Hirtelen vagy inkább megfontolt karakter vagy?
  7. Mi volt a legutóbbi könyv, amit olvastál? Miről szólt?
  8. Hogyan tudnád megfogalmazni, azt a dolgot, amit a blogoddal szeretnél közvetíteni?
  9. Mit gondolsz, a modellek üresfejű szépségek, vagy csak ez az elfogadott norma, de szó sincs róla?
  10. Hol látod magad 10 év múlva?

Emberek, akiknek küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése